• Voorzitter

Ivonne Tijm a i
Marinka Stolk

*** vacature ***

Om contact op te nemen met het bestuur van de Biofeedback Vereniging Nederland, kunt u gebruik maken van het contactformulier.

Nieuws:
Op 18 november jl hielden we onze jaarlijkse ledenvergadering. Centraal hier stond de notie dat er momenteel te weinig leden en ook te weinig actieve leden ziijn om een volledig functionerende vereniging mogelijk te maken.

Het voornaamste dat is besloten is dat we het komende half jaar vooral inzetten op een compete herbouw van de website, met als doel om (veel) beter gevonden te hebben en biofeedback meer een rol te laten spelen bij stressmanagement in Nederland. Om dit te bereiken mogen we een substantieel deel van de reserves in kas gaan aanspreken (ca € 4000). Daarnaast houden we ons alleen bezig met verdere (her)organisatie van het bestuur en zal er af en toe een Nieuwsbrief verschijnen om de (vooralsnog niet-betalende) leden betrokken te houden.
Enkele leden gaan onderling afspreken om intervisies te houden.

Hier de notulen van de vergadering